loading...
اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل
admin-hos بازدید : 98 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ‌احداث کمپ در هفت هکتار زمین، موضوعی ‌نشدنی است و ما خواستیم تا حداقل 100 هکتار زمین در اختیار سرمایه‌گذار این پروژه قرار داده شود.

ایوب بهتاج  در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: کمپ تیم‌های ملی بنا نبود به شکل دولتی اجرایی و عملیاتی شود یا وزارت ورزش و جوانان بخواهد کمپی احداث کند چرا که این کار از ظرفیت اعتباری وزارت ورزش و جوانان به دور است.

وی با بیان اینکه در ابتدا قرار بود این کمپ در 13 هکتار احداث شود که خالص آن با کنار گذاشتن شوارع و اراضی زاید به هفت هکتار می‌رسید، گفت: ‌احداث کمپ در هفت هکتار زمین مسئله خنده‌آور و موضوعی‌ نشدنی است که ما بر همین اساس از شورای شهر و شهرداری سرعین خواستیم تا حداقل 100 هکتار زمین در اختیار سرمایه‌گذار این پروژه قرار دهد تا کمپ تیم‌های ملی احداث شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با یادآوری اینکه قرار شده است کمپ تیم‌های ملی با همکاری بخش خصوصی اجرایی و عملیاتی شود، افزود: امیدواریم هر چه سریعتر مقدمات اجرایی آن فراهم آید.

بهتاج در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: از دو میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار ملی ابلاغ شده در یک سال گذشته ما در مدت 109 روز که مسئولیت ورزش و جوانان را عهده‌دار شدیم، تلاشمان بر این بود تا مبلغ دو میلیارد و 100 میلیون تومان این اعتبار را جذب کنیم و برخی از پروژه‌های راکد و نیمه‌تمامی همچون استخر پارس‌آباد و خانه وزنه‌برداری را به همراه خانه کشتی اجرا و عملیاتی کنیم.

وی بیان کرد: ما با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام سعی داریم تا در دو ماه فصل تابستان اکثر این پروژه‌ها را به بهره‌‌برداری برسانیم اما همچنان به دلیل کمبود اعتبارات تکمیل این پروژه‌ها زمانبر است.

بهتاج برپایی اردوهای تیم‌های ملی همچون دوومیدانی، کشتی‌فرنگی و فوتبال ناشنوایان را در اردبیل به همراه چندین تیم لیگ برتری و دسته یکی یادآور شد و اضافه کرد: ما برای برگزاری شایسته این اردوها در استادیوم تختی اردبیل عملیات بهسازی و نوسازی را انجام دادیم به طوریکه با 100 میلیون تومان اعتبار احداث سالن وزنه‌برداری و همچنین ترمیم چمن طبیعی ورزشگاه تختی در حال انجام است تا در مدت سه ماه بتوانیم این ورزشگاه را مهیای برگزاری مسابقات لیگ یک برای تیم شهرداری اردبیل کنیم.

وی ادامه داد: ما به سرعت در حال برطرف کردن ایرادات سازمان لیگ در ورزشگاه تختی هستیم که در این زمینه رختکن و همچنین سکوهای حضور تماشاگران، اتاق داوران و جایگاه خبرنگاران را در حال ترمیم داریم تا این مجموعه آماده میزبانی از مسابقات لیگ یک باشد.

بهتاج در ادامه سخنان خود گفت: ما امسال تلاش کردیم تا همکاری خودمان را با هیئت‌های ورزشی تقویت کنیم به طوریکه در تعامل با هیئت‌های مختلف قبل از اینکه آنها مشکل مالی پیدا کنند ما در صدد رفع این معایب هستیم.

وی برگزاری جلسات مشترک با هیئت‌های ورزشی و تلاش برای استانداردسازی سالن‌های ورزشی آنها را یادآور شد و افزود: ورزشگاه چند منظوره و طبقاتی حاشیه شهر اردبیل با تأمین منابع اعتباری تکمیل می‌شود.

* ورزشگاه علی دایی را هنوز قطعی تحویل نگرفتیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در مورد ایرادات ورزشگاه علی دایی تصریح کرد: ما به صورت قطعی این ورزشگاه را از پیمانکاری که راه و شهرسازی انتخاب کرده بود، تحویل نگرفتیم و تلاشمان بر این است تا بعد از برطرف شدن معایب، این ورزشگاه را با مطلوبیت تحویل قطعی بگیریم.

بهتاج بیان کرد: ‌تلاش ما بر این است تا ورزشگاه علی دایی بازسازی و ترمیم نهایی شده و بدون ایراد به ورزش و جوانان تحویل داده شود.

وی به هزینه‌های سنگین و بالای نگهداری سالن‌های ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: براساس قانون و ماده 88 تحویل سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی الزامی است اما به دلیل هزینه سنگین برخی از ورزشگاه‌ها نظیر رضازاده و تختی واگذاری آنها با استقبال روبه‌رو نشده و ما در نامه‌نگاری خود خواسته‌ایم تا نگهداری این دو ورزشگاه تحت حمایت ورزش و جوانان انجام شود.

بهتاج کمبود منابع مالی را مانع از ترمیم برخی از سالن‌های ورزشی و نگهداری شایسته آن دانست و اضافه کرد: ما حتی در برخی از شهرها نظیر نیر سالن‌های ورزشی خود را به صورت ارزان‌ قیمت به متقاضیان واگذار کردیم ولی اینکه انتظار باشد با ترک تشریفات و تفاوت قائل شدن بین هیئت و شخص حقیقی این واگذاری‌ها انجام شود، درست و صحیح به نظر نمی‌رسد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت و محتوای وب سایت و همچنین خدمات ارائه شده توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1681
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 729
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 855
  • بازدید ماه : 1,185
  • بازدید سال : 10,315
  • بازدید کلی : 514,587