loading...
اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل
admin-hos بازدید : 96 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)
مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش ایران
دکترگودرزی: پس از پایان بازی های آسیایی از مدال آوران تجلیل می شود
وزیر ورزش و جوانان، از برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی به محض پایان این رویداد مهم خبر داد و گفت: بودجه لازم از سوی دولت تدبیر و امید تامین شده است .
 
دکترمحمود گودرزی عصر امروز جمعه در آئین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور که با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در حال برگزاری است، ضمن ارائه  گزارشی از عملکرد یک ساله وزارت ورزش و جوانان از راه اندازی کارگروه های تخصصی، اتاق فکر مجازی، تدوین قانون نظام نامه ورزشی طی یک سال اخیر خبر داد.

وی همچنین  به برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک اشاره کرد، همچنین از تلاش وزارت ورزش برای از بین رفتن تنگناهای ورزش بانوان سخن به میان آورد و در ادامه توضیحاتی پیرامون چگونگی به پایان رساندن پروژه‌های عمرانی کشور ارائه کرد.

  دکتر گودرزی گفت: در این مدت وزارت ورزش سعی کرده به بهترین شکل پروژه‌های عمرانی تکمیل شود. تعدادی از آن‌ها در هفته دولت و تعداد زیادی نیز تا پایان سال انجام خواهد شد اما با توجه به میزان بودجه لازم، نمی‌شود خیلی سریع بسیاری از پروژه‌ها را به اتمام رساند.

  وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌ریزی‌هایی برای بخش جوانان نیز گفت: در وزارت‌خانه سعی شده تا با امضای تفاهم‌نامه با سایر حوزه هایی که با جوانان ارتباط دارند برنامه‌های لازم برای این بخش‌ را نیز عملیاتی کنیم. 

وی تاکید کرد :در دولت تدبیر و امید هدف ما داشتن نگاه حرفه‌ای به ورزشکاران، قهرمانان، مربیان و مدیریت است. هدف ما این بوده تا نگاهی حرفه‌ای به ورزش داشته باشیم و بر اساس آن به بخش‌های مختلف چون زیرساخت‌ها، آموزش و اسپانسر و حق پخش تلویزیونی توجه کنیم.

 دکتر گودرزی در خصوص بازدیدهای استانی اش ، اظهار داشت: همچنین در مدت 9 ماه، 12 سفر استانی به منظور بررسی فضاهای ورزشی کشور و مشکلات و موانعی که در برخی از طرح های نیمه تمام وجود دارد، انجام دادیم.

 گودرزی همچنین به تبادل تفاهمنامه که با برخی از کشورها به منظور توسعه ورزش کشور صورت گرفته است اشاره کرد و گفت: یکی از استرات‍ژی های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در بحث زیرساخت های ورزشی، داشتن نگاه تخصصی و حرفه ای به ورزشکار قهرمان، داشتن نگاه حرفه ای به مقوله استعدادیابی و داشتن نگاه حرفه ای به نظام باشگاه داری است.

 وی همچنین در این جمع به جوایز معوقه قهرمانان مدال آور در سالهای 91 و 92 اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با حمایت های دولت تدبیر و امید و شخص رییس جمهوری این مطالبات قبل از اعزام ورزشکاران به بازی های آسیایی اینچئون پرداخت می شود.

 وی اظهار داشت: نگاه دولت تدبیر و امید به ورزش همگانی و تقویت ورزش قهرمانی است.

 وزیر ورزش و جوانان همچنین به ارائه گزارشی در باره کل مدال های طلا و نقره و برنز به دست آمده در طی 3 سال اخیر اشاره کرد و افزود: در مجموع، هزار و 79 مدال توسط قهرمانان ورزش کشورمان در عرصه های آسیایی و جهانی کسب شده است که از این میان 404 مدال طلا بوده است.البته 298 مدال طلا در آسیا و 106 مدال طلا در جهان به ارمغان آمد.

 وی در عین حال افزود: هزار و 79 بار پرچم جمهوری اسلامی ایران در آسیا و جهان برافراشته شد و همچنین از بین 48 فدراسیون ورزشی کشورمان 35 فدراسیون مدال آور هستند که امیدوارم دیگران نیز به جمع فدراسیون های مدال آور اضافه شوند.

 گودرزی افزود: در این بین رشته ورزشی کشتی با کسب 113 مدال بالاترین مدال ها را کسب کرده است و ورزش های جانبازان و معلولین 99 مدال، ورزش های رزمی 85 مدال، ووشو 81 و تکواندو نیز با 71 مدال، جزو فدراسیون های مدال آور هستند.

 وی همچنین عنوان کرد: در بخش دختران نیز 446 مدال کسب شده که این موفقیت ارزشمندی در ورزش کشور به شمار می رود و امیدواریم که بتوانیم شاهد افزایش مدال آوری در حوزه زنان باشیم.

 وزیر ورزش و جوانان همچنین تصریح کرد: امیدوارم در آینده شاهد به تعویق افتادن معوقات قهرمانان مدال آور نباشیم. بر این اساس بلافاصله پس از اتمام بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی در آئین دیگری از قهرمانان مدال آور این رویداد تجلیل می کنیم.

 آئین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور در سال های 91 و 92 که موفق به کسب مدال در عرصه های آسیایی و جهانی شده اند با حضور رییس جمهوری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در حال برگزاری است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت و محتوای وب سایت و همچنین خدمات ارائه شده توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1681
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 1,065
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,223
  • بازدید ماه : 1,553
  • بازدید سال : 10,683
  • بازدید کلی : 514,955