loading...
اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل
admin-hos بازدید : 239 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، دکتر سید مناف هاشمی به همراه برخی مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز وارد زنجان شد.
دکتر هاشمی در نشست صبح امروز با کارکنان اداره کل ورزش وجوانان استان زنجان گفت: مشکلات نیروی انسانی و بودجه ای استان زنجان در کارگروه کشوری مطرح و راه گشایی خواهد شد.
 
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان افزود: با بررسی های صورت گرفته در کشور در بخش منابع انسانی و اعتبارات مشکلات عدیده ای در سطح کشور وجود دارد که استان زنجان نیز جزو این استان ها است که برای رفع مشکلات آنان به جد تلاش می کنیم.
 
دکتر هاشمی در این دیدار افزود: مشکلات را نمی توان به یکباره حل کرد و بدون شک حل این مشکلات نیازمند اصلاح روش ها و نگرش ها و یک برنامه چند ساله است تا طی سه سال آینده بتوانیم مشکلات را ، حداقل در بخش نیروی انسانی، مرتفع سازیم.
 
وی یاد آور شد: در سال 1393 باوجود کمبود اعتبارات، تبصره های خوبی در بودجه لحاظ شد که این تبصره ها فضا را برای کار بیشتر و جذب اعتبارات و همچنین رفع پاره ای از مشکلات مهیا ساخته است که استان ها باید به این امر توجه وافری داشته باشند.
 
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان  عنوان کرد: به منظور بررسی و آسیب شناسی مشکلات موجود در استان زنجان به ویژه دو حوزه منابع انسانی و ماده 88 و تبصره های ابلاغ شده دو کارگروه با حضور کارشناسان استان و با مدیریت مسئولین وزارت امروز در زنجان تشکیل می شود و به بحث و بررسی موانع و ارائه راهکار می پردازند.
 
سید مناف هاشمی با اشاره به اینکه کارگروه کشوری منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده است تصریح کرد: بدون شک کارکنان وزارت ورزش وجوانان همانند سایر وزارتخانه ها شایسته حمایت و رسیدگی به مشکلات آنان هستند به همین دلیل این کارگروه کار خود را به صورت جدی آغاز کرده است و در وزارتخانه قدم های بزرگی برداشته شده است که بدون شک چالش ها و نگرانی های استان ها نیز در آن مطرح و بررسی خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه 3890 پروژه عمرانی نیمه کاره در کشور وجود دارد و تامین اعتبار و به پایان رساندن این پروژه ها نیازمند اعتبار بالا و برهه زمانی بسیار زیادی است خاطر نشان کرد: به منظور رفع این مشکلات از سوی وزارت 10 پیشنهاد به سازمان مدیریت ارائه  و برخی از آنان تایید و در قالب تبصره در بودجه سال 1393 لحاظ شد که در تلاش هستیم تا این تبصره ها به نحوی بهتر و بدون هیچ مشکلی در سال 1394 نیز منظور شود.
 
معاون وزیر تصریح کرد: از مهمترین و شاخص ترین این تبصره ها واگذاری پروژه های عمرانی با پیشرفت کمتر از پنجاه درصد به بخش خصوصی و یاخیرین ورزشیار با مدیریت 10 ساله است و همچنین در تبصره ای دیگر ورزش وجوانان مجاز است با تغییر کاربری و یا فروش برخی از امکان ورزشی برخی از کمبود اعتبارات پروژه های عمرانی خود را تامین کند.
 
وی  با اشاره به اینکه 35 درصد پروژه های کشور قابل واگذاری به بخش خصوص است، یادآور شد: بدون شک با واگذاری اماکن ورزشی و پروژه های عمرانی به بخش خصوصی بسیاری از مشکلات استانها رفع خواهد شد و بخش خصوصی می تواند به خوبی این اماکن را مدیریت و نگهداری کند.
 
دکتر هاشمی  از ابلاغ آئین نامه خیرین باشگاه ساز خبر دارد و گفت: طبق این آئین نامه خیرین باشگاه ساز می توانند نسبت به احداث باشگاه در استانها اقدام کندکه برخی از استانها به خوبی از ظرفیت ها و تبصره های این آئین نامه بهره برده اند و اعتبارات حمایتی خوبی را از خیرین دریافت کرده اند.
 
وی  گفت: سیاست وزارتخانه تغییر نگرش و روش کار است و بدون شک این روش ها را به استانها آموزش خواهیم داد تا بتوانند به نحو شایسته از ظرفیت های استان و استانداری ها برای افزایش سقف اعتبارات خود استفاده کنند.
 
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تخصیص اعتبارات در کشور به دستگاه ها 38 درصد بوده است یاد آور شد: خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان در این امر پیشرو بوده و تاکنون 60 درصد از اعتبارات را اخذ کرده است و تا پایان شهریور ماه نیز اعتبارت بخش عمرانی به استانها تخصیص خواهد یافت.
 
وی از مدیران استان ها خواست تا نمایندگان مجلس را با وزارت ورزش و جوانان همراه و همگام نمایند تا بتوان اعتبارات خوبی را برای این وزارتخانه   جذب کرد.
 
دکتر هاشمی  توجه به ورزش بانوان و همگانی را یکی از اعتقادات و باورهای جدی وزارتخانه قلمداد کرد و افزود: در این راستا تلاش های خوبی شده  و لازم است استانها نیز به این امر توجه وافری داشته باشند و بدون شک در بررسی های که صورت گرفته  شاهد هستیم که مدال آوری ورزشکاران ایرانی در جهان نشات گرفته از غیرت، اخلاق و تلاش بسیجی وار آنان است که همواره مورد خشنودی مقام معظم رهبری و مردم ایران است و به همین منظور با جدیت در این مسیر گام برخواهیم داشت.
 
شیسی، مدیر کل دفتر طرح و برنامه ، ایرج رحمانی، مدیر کل هماهنگی امور استان ها، بهمن نیکخو، مشاور مقام عالی وزارت و دبیر ستاد اجرایی ماده88، دکه-رئیس گروه توسعه منابع انسانی و کوهی، مشاور معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان دکتر هاشمی را در این سفر همراهی می کنند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت و محتوای وب سایت و همچنین خدمات ارائه شده توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1681
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 1,065
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,343
  • بازدید ماه : 1,673
  • بازدید سال : 10,803
  • بازدید کلی : 515,075